Entrega del guardó Pentecosta 2011 al Patronat de la Sagrada Família

Dissabte 18 de juny vam anar una cinquantena en nom de l’Associació Josep Climent amb autobús a Barcelona. Vam eixir a les 8 h. A les 10 h vam esmorzar per l’autopista i, a les 12 h, vam visitar la colònia Güell, a Santa Maria de Cervelló, a 16 k de la ciutat. Vam dinar als Porxos, al carrer de Mallorca, davant mateix de la Sagrada Família. Després anàrem a l’hotel del carrer Guillem Tell a descansar. A les 18 h, érem davant la Sagrada Família. En dos grups vam seguir les explicacions que ens feren Mn. Lluís Bonet, rector de la parròquia i germà de l’arquitecte de l’obra. A les 19 h vam entrar per preparar la celebració eucarística que vàrem cantar. A l’hora de la presentació de les ofrenes, Xelo Aguilar va llegir l’escrit de lliurament del guardó Honor Pentecosta 2011.

Lamentablement Tica Bernat va caure i es trencà el radi, però va ser atesa immediatament. A continuació sopàvem a l’hotel i hi descansàvem.
El diumenge 19, tinguérem una guia d’excepció que ens portà per tota la ciutat olímpica i pel barri gòtic. Vàrem tenir l’ocasió de presenciar, a la plaça de Sant Jaume, dos castells i una ballada de sardanes a la plaça de la catedral. Dinàrem en un altre hotel del carrer Balmes. I, com que la gent estava prou cansada, vam decidir emprendre el camí de tornada a casa. Així, després d’una breu parada a l’Hospitalet de l’Infant, vam posar la directa i així arribàvem a Castelló cap a les 20 h. Molt contents d’haver passat dos dies de bona amistat, bon humor i fort contingut religiós.